LOGO
WELCOME
WELCOME TO HOLLYWOOD
Wir sind ein Celebrity/Hollywood RPG, das am 02.10.16 eröffnet wurde. Bei uns kannst du dich anmelden, wenn du 18 Jahre oder älter bist. Es sind ausschließlich reale Stars spielbar. Solltest du dir nicht sicher sein, frage am besten in unserem Question & Answer Thread nach. Unsere Hauptspielorte sind: Los Angeles, duh?! New York und London, aber auch der Rest der Welt ist bespielbar. Was uns unique macht? Wir setzen uns von anderen Hollywoodboards ab, da es bei uns keine nervigen Zeitsprünge gibt, sondern unsere Inplayzeit mit der realen Zeit Hand in Hand geht. Ihr könnt also selber eure Spr ünge planen und so auch die realen Ereignisse im Leben eurer Stars besser einbeziehen. Außerdem haben wir eine aktiv twitternde Rumors Voice die nichts mehr liebt als dunkle oder peinliche Geheimnisse aufzudecken.
GUARDIAN ANGELS
LOUIS TOMLINSON, Demetria Lovato & Zayn Malik
Schickt uns eine PN, wenn ihr Fragen oder Probleme habt.
ALL ABOUT THE INPLAY
PLOTS!
WE'RE PROUD TO PRESENT YOU OUR #YOUCANDOANYTHING PLOT! wow. ein neuer club in hollywood. aber nicht nur einer zum tanzen, sondern etwas ganz besonderes.

hier kannst du alles tun. dies ist ein exklusiver club, in dem nur die high society eintritt bekommt. denn auch die, soll sich mal ordentlich gehen lassen d ürfen. deshalb werden handys auch am empfang ausgeschaltet und abgegeben. es ist DIE möglichkeit, um von dem ganzen trubel wegzukommen und einfach mal eine nacht zu leben. wie das abläuft? Alle wichtigen Informationen wie: Wie? Wo? Was? Findest du [hier] Wir w ünschen ganz viel Spaß!
Die Deadline zum Anmelden ist: 01. 12.2018

INPLAY FACTS!
Unsere Inplaymonate sind Januar 2018 - RL- TIME! Ganz richtig! Wir bespielen ein ganzes Jahr! Im Inplay verwendet ihr die Inplaypräfixe und die Untertitel, um das genaue Datum eures Plays festzulegen. Sollte ein Präfix nicht verfügbar sein. Teilt es uns mit. Die Szene postet ihr dann ohne Präfix und wir fügen es ein, sobald es uns m öglich ist. Das gilt nur für Szenen, die uns mitgeteilt werden. Szenen ohne Datum werden ohne Vorwarnung ins Archiv verschoben.
Bitte beachtet: Ab Januar 2020 werden die Inplaymonate Januar-Dezember 2018 geschlossen. Teilt uns hier mit, was mit euren Szenen geschehen soll. Sollen sie umdatiert, in die Past-Area oder ins Archiv verschoben werden? Sagt uns frühzeitig Bescheid, damit erspart ihr euch und uns viel Arbeit. Die Szenen, die nicht aufgelistet wurden, werden ins Archiv verschoben.
» HEROES OF OUR TIME« # CELEBRITY RPG » cat1 » Contact Details » Technischer Support » Hallo Gast [anmelden|registrieren]
NEW TOPIC REPLY
(Benutzer im Thread aktiv: 1 Besucher) Thema zu den Index-Favoriten hinzufügen | « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »

Chris Pratt
»QUOTE» EDIT» REPORT»SHOW IP» GO UP!
PLAYED BY:
Zitat:
Original von Jennifer Lawrence
Das liegt daran, dass wir die Inplaystruktur verändert haben und ich Marta noch nicht die Links zusammen gestellt habe, die neu sind. Deshalb sind einige Kategorien noch nicht als „Inplay“ erfasst ;)

Ich hole das spätestens am Wochenende nach :)

okay. danke für die schnelle Antwort love dann warte ich geduldig. wie gesagt. ist ja jetzt nicht lebensnotwendig.

27.11.2018 18:04
Ana de Armas
PLAYED BY:
Hallöchen :)

So langsam habe ich das Gefühl ich spinne giggle
Alsoooo es geht um die Profilfelder...ausfüllen und speichern kein Problem, aber ich kann sie mir nicht ansehen, sprich die Hoverfunktion funktioniert nicht wenn ich auf Ana gehe. Bei jedem anderen geht es komischerweise, ich verstehe das nicht. Kann mir jemand helfen? Hoffe es war verständlich was ich meine.

Lg Lona

30.06.2019 09:00
Jennifer Lawrence
oh na na what's my name
jennifer shrader lawrence
"Jennifer is my father you can call me Jenn" Ein Zitat von ihr, Jennifer Lawrence. Sie ist witzig und wortgewandt. Meistens tritt sie in ihre eigenen Fettnäpfchen. Doch sie ist herzensgut und nicht nur von ihren Freunden wird sie Jenn genannt. Jenny hingegen ist so gar nicht ihr Ding und auch an ihr Celebrity-Kürzel JLaw musste sie sich erst einmal gewöhnen.
age's just a number
twentynine
Geboren wurde dieser laufende Witz am 15. August 1990. Sie ist somit bereits 28 Jahre auf diesem Planeten und bereut bereits einiges!
born and raised then moved to
home is where your heart is
Geboren wurde sie in Indian Hills, Lousville, Kentucky, US. Dort wuchs sie auch, ehe sie im Alter von 14 Jahren mit ihren Eltern für eine Zeit in New York lebte. Schließlich verschlug es sie auf Grund ihrer Schauspiel-Karriere üblicher Weise nach Los Angeles. Dort lebt sie jetzt Tür an Tür mit Josh Hutcherson im wunderschönen Viertel: Beverly Hills.
business requirements
witzbold
Na gut. Eigentlich ist sie eine Oscar Gewinnerin und Nominierte Schauspielerin. Sie spielte in Filmen wie The Hunger Games oder X Men. Tobte sich in Filmen wie Silver Linings Playbook, Joy oder Passenger aus. Das Ende ihrer Karriere ist noch nicht in Sicht. Kein Wunder, dass sie auch beinahe täglich das Gesicht einer wilden Schlagzeile ist.
relationship status
married
Seit März 2018 datete sie den Kunstgalleristen Cooke Maroney. Die beiden verlobten sich im Februar 2019 und heirateten wenige Monate später im Oktober 2019. Im November 2021 gab sie bekannt, dass sie ihr erstes gemeines Kind erwarten. Aber ist es wirklich Cookes? Böse Zungen behaupten, dass Jennifer nochmal rückfällig geworden ist und sich ihrem britischen Exfreund Nicholas Hoult hingegeben hat.
the dirty little secret nobody knows
twocankeepasecretif
oneofthemisdead
Eigentlich war sie doch glücklich in ihrer Ehe. Sie hatte im Oktober 2019 endlich ihr Happy End gefunden und ihren Freund, den Galleristen, Cooke Maroney geheiratet. Mit Freunden und Familie. Sie war doch erleichtert, dass das ewige Auf und Ab mit Nicholas Hoult endlich vorbei war. Doch dann lernte sie bei einem Besuch in Australien im Januar 2021 Liam Hemsworths Bruder Chris Hemsworth kennen. Seitdem bekommt sie ihn nicht mehr aus dem Kopf. Der stürmische Kuss am Strand macht das Ganze nur komplizierter.
Administrator
Auf Anfrage beim Managment haben wir erfahren, dass Jennifer Lawrence aktuell für Interviews nicht zur Verfügung steht! Es kann deshalb dauern bis wir wieder etwas von ihr hören. Weitere Informationen gibt es angeblich auf deren Website [hier]
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 01.06.2016
PLAYED BY: Tanja
WRITTEN POSTS: 1831
Hey du :)

Ich bin zwar nicht der Technik-Engel hier.
Bist du am Handy oder am PC?
Bei mir geht die Hoverfunktion nur am PC ;)

LG,

Tanja

30.06.2019 10:13
Scarlett Johansson
PLAYED BY:
Hiii huhu

Ich hab gerade versucht, nen anderen Style zu probieren, allerdings zeigt es mir immer den selbe Style an, egal welchen ich aussuche? Ich bin normalerweise auf Chrome, weswegen ich versucht habe, das Board in Internet Explorer zu öffnen, aber dort hab ich genau das selbe Problem cry

Liebe Grüsse
Sel love

24.04.2020 17:36
Demetria Lovato
oh na na what's my name
DEMETRIA DEVONNE LOVATO
BITCH I DON'T NEED INTRODUCTION
oh come on! Srsly? I’m actually pretty sure that it wouldn't be necessary to spell it out cause I made myself a name all over the world but since it's an opportunity to make something clear let's do this. I am known as demi but i prefer to be called Demetria why? Because that's my birth name, duh? my parents gave it to me cause of a reason. Actually it's Demetria Devonne Lovato but I’m good with my first name. why i love my name? well first of all the meaning behind my first name comes from earth goddess which i find pretty fucking cool. then we have my middle name which means divine and last but not least my last name lovato that means wolf which is one of my favorite animals. pretty accurate hu? yeah that's what i thought. Of course over time I also got some other nicknames than just demi. a real special guy to me, started calling me dems and most of my friends started using it as well and since my special friend is always extra he made a new one only he would user and that's demsy but unfortunately i haven't heard that for ages. I’m really kind of glad that no one else expect for him uses it cause it's really special to me just like he is even it's kinda complicated right now.
age's just a number
twenty three years
FIGHTING WITH THE DEMONS INSIDE HER
with my 23 years i've already, been through so much s*hit, many people twice my age haven't. in my young age i have experienced so much already, ya'll really can't imagine. even tho i already told a lot, you don't know everything yet and i'm not sure if i'll ever tell all of it but what i can say is, it was some real dark and intense shit. some things i haven't had control over and some i'm not really proud of but i never ever wish somebody else to go through something like that. i admit that there were times i thought i wouldn't reach miority. i would never reach my twenty-one birthday but here i am! this year on the 20th of august i'm gonna celebrate my twenty fifth b-day! even tho for me, my second birthday is the one i love to celebrate more. the day i decided i wanted to live and got the help i needed to leave that toxic life behind me, is the day i really started to live. i am the living example that how dark it may seems, there's always light and it's totally okay to ask for help. i would never tell you it's an easy thing to do, cause you have to fight everyday for the rest of your life but i can tell you it will be worth it. i grew so much in all those years but i never felt so strong and powerful than i do today and no one will bring me down anymore.
multitalented entrepreneur
HARD WORKING MUSICIAN WITH HEART AND SOUL
dear lord actually it's impossible to describe everything i do in one word. it's not so easy to say, cause i do so many things but to say i'm a multi-talent or an all-rounder dosen't feel right, you know what i mean? on my social media accounts i once tried to sum everything i do up and the word: singer, songwriter, actress, entrepreneur, philanthropist came out and that's still not half of it but i think it kinda suites me. but i can say is that my heart belongs to the music. dosen't matter if i sing or play an instrument or simply write, everything that's conected with it, is where my heart belongs to. i would say that acting is kinda a passion i love to do when i feel like it but i would never say, it will be my priority. yeah funny thing is i started my career acting not singing but ohhhhkay then. i can see msyelf staring in a movie or a tv show when the script is right for me. until then, i'll stick with composing and recording my upcoming record. gladly i can always confide in my best friend and also business partner nick jonas to always be there, when i have troubles finding my sound or everything else. yeah you got that right, we're business partners. We own our own record label with our manager Phil McIntyre called safehouse records. besides those things i'm also still working on my fabletics sports clothing line and ambassador for a lot or organisations. see? way to many things
business requirements
from dallas, texas to l.a
THE LATIN TEXAS GIRL LIVING IN LOS ANGELES
a lot of people get the answer wrong when they’re asked where I was born. To me that’s always an indicator who’s really a dedicated fan and who’s not. it’s always funny to me, how my lovatics love to correct reporters, when they get that wrong. so I was born in in albuquerque, new mexico but grew up in dallas, texas. to me this place is my home. I love to go back there and just have some time off. My best friend Marissa is still living there so I try to frequently visit her there. yeah you can say that it’s my safe haven cause I get away from the busy live in los angeles. For me the city of angels always means work. Constantly work. I mean we moved there to improve my career, which shows, it’s work everyday, all day. Nowadays I made myself a home where I love to get home. I live with two of my best friends together and we really have a blast! It’s nice to come home knowing that there’S somebody waiting for you. Of course there somedays where non of us is there, cause of our crazy scheduels but sometimes we’re all there there and just love to spend our time together. My family lives close by and once a week I try to see them. There was a time, I also made my dream come true and got a penthouse suite in New Yorkwith the an Empire State Building view. I share or better said shared that place with the love of my life which is a whole other story.
relationship status
tell me you love me
if happy is her i'm happy for you
honestly i’m so proud of my heart and most of the time really surprised how after it has been played, stabbed, cheated on, burned and broken somehow it still works. honestly i’m so proud of my heart and most of the time really surprised how after it has been played, stabbed, cheated on, burned and broken somehow it still works. after my first love, who also was my best friend, left me when I needed him the most I thought I would never ever be able to love somebody else. I mean I was still young at that time but I always been very mature for my age so to me this relationship meant everything to me and at some point it was my breaking point. After that I gave my heart a break for quite a while until I fell for that charming latin actor wilmer. He helped me through a lot of sh*t and I can never ever thank him enough for everything he did to me but mostly to simply love me for who I am. But like I said I fell for him but honestly I was never in love with him how he deserved to be loved. To me there’S a difference, a huge difference, between being in love and to love somebody. all those heartbreaks were necessary so that I could find the right one and I did. well timing is a bitch cause at that point I was still in a relationship but I knew that I found the one so I did everything to be with him. So yeah I was in love with Dylan O’Brien and even tho we kept it a secret, there hasn’t been a day I didn’t love him even more. He made me feel loved every single second of the day and never failed to make me laugh. We had some really hard times after his accident but I knew we would get through this together. The thing with love is that’s fragile and one day you can be the happiest woman a life, picturing your future with the man of your dreams, marrying him and starting a family with him and then? It all crashes down and you’re left with nothing but your broken heart but this time? My heart is done and doesn’t really speaks to me anymore guess it was all to much and who can blame it? but probably it's silent cause i take way to much xanax. so my fiance is expecting his first child with his ex girlfriend. yeah he cheated on me with her. the child i wanted to give him but seems like nothing will turn out the way we planned it. and what i hate the most? i'm still in love with him. but the good thing is you always have friends by your side and i'm really greateful for them.
sex with me so amazing
And a few other things I cannot mention
actually i believe that there’s nearly nothing in my life that’s still a secret. had a really rough time i’ve been doing drugs since i was a child, while developing an eating disorder cause of the mobbing in school and suffering from mental illness and of course my cutting to kinda feel i’m still alive. so there’s that but well let’s say that i’m not perfect. no human being is and i still do have the thirst to feel an amount of pain from time to time to not say daily. of course i don’t cut myself anymore but to achieve this state i realized that i can get to that point by having really hard sex. not that it’s somebody’s business but this is most likely one thing nobody knows cause i would never necessarily tell.
my specialty is being real fucked up.
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 14.08.2010
PLAYED BY: Marta
WRITTEN POSTS: 1287
Guten Abend Sel!
Entschuldige, das du etwas auf deine Antwort warten musstest. Zu aller erst mache dir überhaupt keine Gedanken, es liegt nicht an deinem Browser. dalove Der Grund dafür ist, ist das wir die anderen Designs, erst einmal raus genommen haben. Man kann sie also zwar anwählen, es gibt aktuell aber nur das eine. Aktuell nur ;) *hints hints hints*
Ich hoffe, ich konnte dir da etwas Licht ins Dunkle bringen.

Ganz Liebe Grüße
Marta

25.04.2020 19:48
Scarlett Johansson
PLAYED BY:
Hi Marta! huhu

Vielen Dank für die Antwort, ich bin froh zu hören dass da nichts mit mir oder meinem Browser los ist :D

Liebe Grüsse, Sel love

25.04.2020 20:43
Jacky
PLAYED BY:
Hallo liebes Team,

ich brauche Hilfe.
Seit Samstag früh geht mein Laptop nicht mehr und auf diesem sind meine Passwörter gespeichtert. Ich habe bereits versucht eins zu beantragen, aber leider kam nie eine Mail an. Da dies heute Mittag war, wollte ich fragen ob ihr mir auch anders helfen könnt.

Vielen lieben Dank.

Lg Jacky (Maisie Williams & Rita Ora)

01.06.2020 16:28
Ariana Grande
oh na na what's my name
Let's remember this iconic quote:" Because I'm not Big Sean's Ex. I'm not Niall's possible new girl. I'm Ariana Grande and if that's not interesting enough don't talk to me." YAAASS QUEEN! TELL THEM! Exactly! And to us that's even better! Recently she also kinda told us all those years we have pronounced her name absolutely wrong! It's not Grande like when we're at Starbucks and order that size. No, it's GRAN-DE. We're forever sorry for that Miss GRAN-DE and we love you.
age's just a number
can you believe that our favorite cancer girl is already 25?! where did time go? wasn't she a few moments ago our lil cat valentine? and this year she already in her mid-twenties? that's crazy man. we heard next year she wants to throw a big ass party cause on the 26th of June she'll get twenty-six - her mind fam i can't with her. we can't wait what's coming up for her new chapter of life.
all the hot people have one thing in common. we have to break the news for you guys but if you aren't born in florida and to be exact in boca raton you have no chance at all. you also have to be at least a little bit of italian to join the club. i mean can you believe that two of the hottest people our generation are from the same place? you don't believe us? well here's the proof. both our girl ari and netflix hottie noah centineo are both from there and moved then to los angeles. can you connect the dots? cause we do.
business requirements
Like for real, if you type in Google: who owned 2018? You'll get the queen herself as result. Don't believe me? Try it yourself and to be honest? Even if not, it's exactly what she deserves. As a singer she evolved so much this year, she can be really proud of every record she broke. So honestly? We're not even mad we haven't seen her in any acting projects lately, without counting the endless movies she recreated for the thank you next music video, duh?! we can't wait for A5 and the sweetener tour coming 2019.
relationship status
We hear you, Miss Grande! In her latest record, she made a statement. She had a few relationships but the most important one is with herself! After the turbulent romance with now ex-fiancé Pete Davidson and the heartbreaking loss of mac miller, the singer is focusing on herself. that means we have a new single woman back on the market! but as we all know that if there's one thing we know for sure is that she isn't able to stay alone very long so as she told us, thank you and can't wait to find out who's the next one.
looking for a savior

Lately I've been feelin' hopeless
SHE DID WHAT?! We just got the news from a really really really close source from Ariana that while she was still dating Mac Miller she tried out all those pills and stuff he did to find out why he couldn't quit. too bad that now she's in the same place as he was. her friend confirmed that after he died it got worse with her addictions. Ariana is a mess of pills and booze she combines every day. She needs therapy but for some reason, the people close to her think it will hurt her career if anyone finds out. So, they just enable her which is going to eventually destroy her.
thank you, next
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 01.12.2018
WRITTEN POSTS: 151
Halöa zur späten Stunde,
das ist natürlich etwas ungeschickt und doof.
Du weißt aber welche Email du benutzt hast?
Denn dann würde ich dir einfach von meiner privaten Mail dein neues Passwort zuschicken und dann sollte dem einloggen nichts mehr im Wege stehen.

love Liebe Grüße Marta

02.06.2020 01:23
Jacky
PLAYED BY:
Hallo Marta,

ja, ich weiß welche Mailadresse ich benutzt habe und einen Stickhabe ich mir schon gekauft.

Lg Jacky love

02.06.2020 17:13
Ariana Grande
oh na na what's my name
Let's remember this iconic quote:" Because I'm not Big Sean's Ex. I'm not Niall's possible new girl. I'm Ariana Grande and if that's not interesting enough don't talk to me." YAAASS QUEEN! TELL THEM! Exactly! And to us that's even better! Recently she also kinda told us all those years we have pronounced her name absolutely wrong! It's not Grande like when we're at Starbucks and order that size. No, it's GRAN-DE. We're forever sorry for that Miss GRAN-DE and we love you.
age's just a number
can you believe that our favorite cancer girl is already 25?! where did time go? wasn't she a few moments ago our lil cat valentine? and this year she already in her mid-twenties? that's crazy man. we heard next year she wants to throw a big ass party cause on the 26th of June she'll get twenty-six - her mind fam i can't with her. we can't wait what's coming up for her new chapter of life.
all the hot people have one thing in common. we have to break the news for you guys but if you aren't born in florida and to be exact in boca raton you have no chance at all. you also have to be at least a little bit of italian to join the club. i mean can you believe that two of the hottest people our generation are from the same place? you don't believe us? well here's the proof. both our girl ari and netflix hottie noah centineo are both from there and moved then to los angeles. can you connect the dots? cause we do.
business requirements
Like for real, if you type in Google: who owned 2018? You'll get the queen herself as result. Don't believe me? Try it yourself and to be honest? Even if not, it's exactly what she deserves. As a singer she evolved so much this year, she can be really proud of every record she broke. So honestly? We're not even mad we haven't seen her in any acting projects lately, without counting the endless movies she recreated for the thank you next music video, duh?! we can't wait for A5 and the sweetener tour coming 2019.
relationship status
We hear you, Miss Grande! In her latest record, she made a statement. She had a few relationships but the most important one is with herself! After the turbulent romance with now ex-fiancé Pete Davidson and the heartbreaking loss of mac miller, the singer is focusing on herself. that means we have a new single woman back on the market! but as we all know that if there's one thing we know for sure is that she isn't able to stay alone very long so as she told us, thank you and can't wait to find out who's the next one.
looking for a savior

Lately I've been feelin' hopeless
SHE DID WHAT?! We just got the news from a really really really close source from Ariana that while she was still dating Mac Miller she tried out all those pills and stuff he did to find out why he couldn't quit. too bad that now she's in the same place as he was. her friend confirmed that after he died it got worse with her addictions. Ariana is a mess of pills and booze she combines every day. She needs therapy but for some reason, the people close to her think it will hurt her career if anyone finds out. So, they just enable her which is going to eventually destroy her.
thank you, next
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 01.12.2018
WRITTEN POSTS: 151
Surrrrryy das du nun hast etwas warten müssen. Geht grade etwas alles drunter und drüber aber hab dir nun auf deine E-Mail Addy das PW geschickt. Hoffe das klappt nun das du schnell wieder zu uns stoßen kannst dalove

LG Marta

03.06.2020 10:57
Maisie Williams
PLAYED BY:
Es hat geklappt, vielen lieben Dank love love love love love

03.06.2020 11:25
Alycia Debnam-Carey
oh na na what's my name
Alycia Debnam-Carey
oh na na what'S my name
if you google my name you will find Alycia Jasmin Debnam-Carey which is my born name but formally i go without my second name. yeah i have to first names and two surnames but i kind of like it tho. for my nicknames, puh..well i am called quite a lot of names to be honest but my friends always call me aly or lycia and that's totally fine with me.
age's just a number
24 years
COMING
there only two types of people in this world the ones who think i’m underage or the ones who think I’m already past my thirties. Well obviously none of this is right. I’m in my mid twenties and I’m enjoying that time of my life. Of course it has his good thing to look that young but I’m really glad to be done with my teen years.
aussie big in hollywood
PROUD DOWNUNDER GIRL
a lot of people assume that I’m born and raised in America but that’s not it. My nationality is Australian and I am very proud of that. I love my country and in my eyes it’s still the best place to be. It wasn’t kinda hard to leave but that doesn’t mean that i don’t love to come back. I was born in Sydney and every time I fly back home and I see my beautiful city from above I always know that’s where my heart belongs to. The united states are nice but it’s very different from Australia. To me what comes the most close to home is Canada where we currently shoot for the series.
business requirements
movie & TV actress
I HAVE MILLIONS OF DIFFERENT FACES
why I meant it’s a good thing to look that young? The main reason would be that I can portray more under aged characters. Currently I’m playing a character that’s seventeen years old. Yeah you got it I mean Alicia in fear the walking dead, the series I left the 100 for. Still I’m so sorry for that cause actually I really really loved to play lexa. She was a hell of a character. I really miss to play that role but unfortunately I couldn’t do two shows at the same time so…..
relationship status
complicated romance
THIS ISN’T LOVE BUT YOU CAN’T LET GO
oh well that topic is kinda difficult to be honest. I fell head over heels for a guy, I thought he was one of the good guys. You know? Those who really make you feel special and they carry you on their hands and so on? Yeah that kind of guy and to me it still seems like that even tho we really fight a lot, like really a lot and it upsets me that he’s looking at other girls when he has me BUT then again is charming to me. A lot of friends already told me damn it girl open your eyes he’s no good for you! but those times I forget all those fights and just see the handsome guy he can be. So you see? It’s really kinda complicated.
Administrator
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 13.08.2018
WRITTEN POSTS: 81
Ha! Perfekt! Super schön das du wieder unter uns bist wannaloveyou

03.06.2020 11:33
Taylor Swift
PLAYED BY:
Könnte ein Teamie einmal in mein Profil im ACP gucken? Meine GIFs werden nicht dargestellt und ich weiss nicht wieso confused

Dankeee love

25.07.2020 18:33
Louis Tomlinson
oh na na what's my name
Louis William Tomlinson
1/4 of One Direction. You know them? Guess what than you know me, too. I'm Louis Tomlinson. And if the 1D song you love is a bam than I might wrote it.
age's just a number
thirty
I was born on christmas eve 24th of december 1991. I guess I'm turning twentynine now. Time flies. My mother was Johannah Poulston, she died after a short battle with leukaemia in decembre 2016. My birthfather is Troy Austin but I kind of never had a special relationship to this fella. That's why I took the name of my stepdad Mark Tomlinson. I also have about seven half siblings. You might know Lottie, Phoebe or Daisy Tomlinson. They are pretty big at instagram. My halfsister Félicity died in 2019. Never really getting over those losses. They haunt me every day.
british clown
I was born in Doncaster, South Yorkshire and well I grew up there as well. Fight me for my accent! I'm proud to be THAT guy. I still connect with this city so much. Despite I'm living in Hampstead, London and Beachwood, Cannyon, LA.
business requirements
singer
Well, well, well. The best thing in life I've ever experienced is being put into a band with Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne and Zayn Malik. You know One Direction? The boyband without matching outfits? Yes. That's us. Now we are all up for our solo stuff. My first LP WALLS came out in January 2020. Kind of had a hard time writing it.
relationship status
taken
Well. Don't know if I'm allowed to talk about that shit. It really f*cked me up. Most of it I'm telling through my songs. If you listen closely, you might know why. As you might know out of the press - I had a fling with Briana Jungwirth. She got pregnant and got a son called Freddie who was born in January 2016. And I had some kind of relationship with Danielle Campbell, who played Davina in The Originals. Sometimes you do some kind of shit. Most of the time when you're searching for someone, who is already gone. Well and you might know my girlfriend Eleanor. Just for the record she is a pretty and lovely girl.
The most romantic thing I ever did - was actually when I cooked a meal for me girlfriend. It was the first meal I ever cooked. It was chicken, stuffed with Mozzarella wrapped in parma ham with homemade mash.
secrets and lies
Oh well. Where should I begin? First of all. There was this boy. It might been destiny that we were put into the same band. This humble guy was the reason I put down my guards. And to be the nice guy I tried to protect him. I wanted him to be his outshining self. Now he is one of the greatest singers of our generation. I'm so proud of you Hazza as for Harry Styles. I'm sorry that I let you down. It was always you. Always in my heart @Harry_Styles , yours sincerely Louis
Administrator
Auf Anfrage beim Managment haben wir erfahren, dass Louis Tomlinson aktuell für Interviews nicht zur Verfügung steht! Es kann deshalb dauern bis wir wieder etwas von ihr hören. Weitere Informationen gibt es angeblich auf deren Website [hier]
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 03.05.2018
PLAYED BY: Tanja
WRITTEN POSTS: 308
Das liegt daran, dass es kein Direktlink zu einem Gif ist.

Hier zum Beispiel, der Link muss am Ende auch auf ein Bild enden:
https://64.media.tumblr.com/9010ee917aa6...5kw5o2_540.gifv

Dieses habe ich zum Beispiel in meinen Icons, er endet auf .gif

25.07.2020 19:19
Taylor Swift
PLAYED BY:
Aaah vielen Dank!
Dann schau ich da morgen nochmal drüber :)

edit: denke jetzt hat's geklappt!

25.07.2020 20:23
Demetria Lovato
oh na na what's my name
DEMETRIA DEVONNE LOVATO
BITCH I DON'T NEED INTRODUCTION
oh come on! Srsly? I’m actually pretty sure that it wouldn't be necessary to spell it out cause I made myself a name all over the world but since it's an opportunity to make something clear let's do this. I am known as demi but i prefer to be called Demetria why? Because that's my birth name, duh? my parents gave it to me cause of a reason. Actually it's Demetria Devonne Lovato but I’m good with my first name. why i love my name? well first of all the meaning behind my first name comes from earth goddess which i find pretty fucking cool. then we have my middle name which means divine and last but not least my last name lovato that means wolf which is one of my favorite animals. pretty accurate hu? yeah that's what i thought. Of course over time I also got some other nicknames than just demi. a real special guy to me, started calling me dems and most of my friends started using it as well and since my special friend is always extra he made a new one only he would user and that's demsy but unfortunately i haven't heard that for ages. I’m really kind of glad that no one else expect for him uses it cause it's really special to me just like he is even it's kinda complicated right now.
age's just a number
twenty three years
FIGHTING WITH THE DEMONS INSIDE HER
with my 23 years i've already, been through so much s*hit, many people twice my age haven't. in my young age i have experienced so much already, ya'll really can't imagine. even tho i already told a lot, you don't know everything yet and i'm not sure if i'll ever tell all of it but what i can say is, it was some real dark and intense shit. some things i haven't had control over and some i'm not really proud of but i never ever wish somebody else to go through something like that. i admit that there were times i thought i wouldn't reach miority. i would never reach my twenty-one birthday but here i am! this year on the 20th of august i'm gonna celebrate my twenty fifth b-day! even tho for me, my second birthday is the one i love to celebrate more. the day i decided i wanted to live and got the help i needed to leave that toxic life behind me, is the day i really started to live. i am the living example that how dark it may seems, there's always light and it's totally okay to ask for help. i would never tell you it's an easy thing to do, cause you have to fight everyday for the rest of your life but i can tell you it will be worth it. i grew so much in all those years but i never felt so strong and powerful than i do today and no one will bring me down anymore.
multitalented entrepreneur
HARD WORKING MUSICIAN WITH HEART AND SOUL
dear lord actually it's impossible to describe everything i do in one word. it's not so easy to say, cause i do so many things but to say i'm a multi-talent or an all-rounder dosen't feel right, you know what i mean? on my social media accounts i once tried to sum everything i do up and the word: singer, songwriter, actress, entrepreneur, philanthropist came out and that's still not half of it but i think it kinda suites me. but i can say is that my heart belongs to the music. dosen't matter if i sing or play an instrument or simply write, everything that's conected with it, is where my heart belongs to. i would say that acting is kinda a passion i love to do when i feel like it but i would never say, it will be my priority. yeah funny thing is i started my career acting not singing but ohhhhkay then. i can see msyelf staring in a movie or a tv show when the script is right for me. until then, i'll stick with composing and recording my upcoming record. gladly i can always confide in my best friend and also business partner nick jonas to always be there, when i have troubles finding my sound or everything else. yeah you got that right, we're business partners. We own our own record label with our manager Phil McIntyre called safehouse records. besides those things i'm also still working on my fabletics sports clothing line and ambassador for a lot or organisations. see? way to many things
business requirements
from dallas, texas to l.a
THE LATIN TEXAS GIRL LIVING IN LOS ANGELES
a lot of people get the answer wrong when they’re asked where I was born. To me that’s always an indicator who’s really a dedicated fan and who’s not. it’s always funny to me, how my lovatics love to correct reporters, when they get that wrong. so I was born in in albuquerque, new mexico but grew up in dallas, texas. to me this place is my home. I love to go back there and just have some time off. My best friend Marissa is still living there so I try to frequently visit her there. yeah you can say that it’s my safe haven cause I get away from the busy live in los angeles. For me the city of angels always means work. Constantly work. I mean we moved there to improve my career, which shows, it’s work everyday, all day. Nowadays I made myself a home where I love to get home. I live with two of my best friends together and we really have a blast! It’s nice to come home knowing that there’S somebody waiting for you. Of course there somedays where non of us is there, cause of our crazy scheduels but sometimes we’re all there there and just love to spend our time together. My family lives close by and once a week I try to see them. There was a time, I also made my dream come true and got a penthouse suite in New Yorkwith the an Empire State Building view. I share or better said shared that place with the love of my life which is a whole other story.
relationship status
tell me you love me
if happy is her i'm happy for you
honestly i’m so proud of my heart and most of the time really surprised how after it has been played, stabbed, cheated on, burned and broken somehow it still works. honestly i’m so proud of my heart and most of the time really surprised how after it has been played, stabbed, cheated on, burned and broken somehow it still works. after my first love, who also was my best friend, left me when I needed him the most I thought I would never ever be able to love somebody else. I mean I was still young at that time but I always been very mature for my age so to me this relationship meant everything to me and at some point it was my breaking point. After that I gave my heart a break for quite a while until I fell for that charming latin actor wilmer. He helped me through a lot of sh*t and I can never ever thank him enough for everything he did to me but mostly to simply love me for who I am. But like I said I fell for him but honestly I was never in love with him how he deserved to be loved. To me there’S a difference, a huge difference, between being in love and to love somebody. all those heartbreaks were necessary so that I could find the right one and I did. well timing is a bitch cause at that point I was still in a relationship but I knew that I found the one so I did everything to be with him. So yeah I was in love with Dylan O’Brien and even tho we kept it a secret, there hasn’t been a day I didn’t love him even more. He made me feel loved every single second of the day and never failed to make me laugh. We had some really hard times after his accident but I knew we would get through this together. The thing with love is that’s fragile and one day you can be the happiest woman a life, picturing your future with the man of your dreams, marrying him and starting a family with him and then? It all crashes down and you’re left with nothing but your broken heart but this time? My heart is done and doesn’t really speaks to me anymore guess it was all to much and who can blame it? but probably it's silent cause i take way to much xanax. so my fiance is expecting his first child with his ex girlfriend. yeah he cheated on me with her. the child i wanted to give him but seems like nothing will turn out the way we planned it. and what i hate the most? i'm still in love with him. but the good thing is you always have friends by your side and i'm really greateful for them.
sex with me so amazing
And a few other things I cannot mention
actually i believe that there’s nearly nothing in my life that’s still a secret. had a really rough time i’ve been doing drugs since i was a child, while developing an eating disorder cause of the mobbing in school and suffering from mental illness and of course my cutting to kinda feel i’m still alive. so there’s that but well let’s say that i’m not perfect. no human being is and i still do have the thirst to feel an amount of pain from time to time to not say daily. of course i don’t cut myself anymore but to achieve this state i realized that i can get to that point by having really hard sex. not that it’s somebody’s business but this is most likely one thing nobody knows cause i would never necessarily tell.
my specialty is being real fucked up.
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 14.08.2010
WRITTEN POSTS: 1287
Ich wollte nur eben noch für mögliche weitere Fragen hier kurz noch etwas einwerfen. Tumblr hat schon vor einiger Zeit (Aug'19)die Umstellung auf die Endung .gifv gemacht. Sprich das Datenformat von GIFs zu WebP. Viele Tumblr Künstler hat dies auch damals wütend gemacht, da die Qualität ihrer digitalen Kunst ziemlich zerstört wurde. Was es macht? Die Konvertierung macht, dass, wenn man die Gifs auf den Computer speichern, will man praktisch, das HTML Dokument hat.Das ist deshalb auch der Grund, warum wie Tanja es sagte, es kein Direktlink mehr ist. Es ist eine ganz anderes Dateiformat, welches eben das gesamte Dokument aufruft und nicht mehr die Gif an sich. Deshalb kann man es dann auch nicht hochladen obviously, duh? Viele haben nämlich verschiedene Änderungen vorgenommen auf ihren Tumblr-Blogs das in der Regel man ganz einfach nur das V aus dem Linkpfad löschen muss und die Gif wird wie gewohnt angezeigt.

Vielleicht hilft dies dem ein oder anderen dann noch wenn er oder sie unter dem selben Problem leidet wie du love

26.07.2020 13:15
Dove Cameron
oh na na what's my name
Geboren als Chloe Celeste Hosterman, nahm sie nach dem Tod ihres Vaters den Namen Dove an, da dieser sie immer Dove nannte. Ihr voller Künstlername lautet: Dove Olivia Cameron. Jedoch wird sie vorwiegend Dove Cameron genannt. Ihre Freunde nennen sie Chlo, oder Chloe.
age's just a number
Geboren am 15. Januar 1996 als Chloe Celeste Hosterman. Aktuell ist die gute 23 Jahre jung und feiert nächstes Jahr ihren 24. Geburtstag.
Dove wurde in Seattle, Washington geboren, ist in Bainbridge Island, Washington, aufgewachsen und im Alter von 14 Jahren mit ihrer Familie nach Los Angeles gezogen, wo sie aktuell noch immer lebt.
business requirements
Dove ist sowohl Sängerin als auch Schauspielerin. Ihr Durchbruch gelang Cameron mit der Doppelhauptrolle der Zwillinge Liv Rooney und Maddie Rooney in der Disney-Channel-Jugendserie Liv und Maddie, wo sie auch den Titelsong gesungen hat.
relationship status
Seit August 2013 war sie mit Ryan McCartan liiert. Das Paar gab am 14. April 2016 seine Verlobung bekannt, trennte sich aber im Oktober des gleichen Jahres bereits wieder.
Seit Dezember 2016 ist sie mit dem Schauspieler Thomas Doherty zusammen.
Still und heimlich sind Dove & Thomas Anfang 2018 zusammen gezogen. Ohne groß zu überlegen, hat Thomas für Dove, seinen Wohnsitz von London nach Los Angeles verlegt. Bis jetzt weiß aber niemand davon. Doch wer weiß vielleicht wird das ja auch bald ändern.
Auf Anfrage beim Managment haben wir erfahren, dass Dove Cameron aktuell für Interviews nicht zur Verfügung steht! Es kann deshalb dauern bis wir wieder etwas von ihr hören. Weitere Informationen gibt es angeblich auf deren Website [hier]
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 09.08.2020
PLAYED BY: Jaci
WRITTEN POSTS: 25
Huhu :)

Ich hoffe ich bin hier richtig. Meine Freundin Ana die Thomas & Dominic spielt hat das Problem das sie nicht switchen kann und das ihre Abwesenheit unten am Index des Forums nicht angezeigt wird. Wir sind beide seit heute im Urlaub und bei ihr in Italien ist der Empfang nicht gerade prickelnd also hat sie mich gebeten bescheid zu geben das sie da ein kleines Problem hat. Vielleicht könnt ihr, ihr helfen. Danke im Vorraus. love

06.09.2022 11:43
Jared Leto
oh na na what's my name
Jared Joseph Leto ist sein Name. Allerdings spricht man ihn schon lange nicht mehr bei seinem Zweitnamen an, sondern sagt einfach nur noch Jared Leto. Er besitzt auch einige Spitznamen wie Jay, Mr. J oder Joker.
age's just a number
Über sein Alter lässt sich bekanntlich streiten, denn viele wollen nicht glauben, dass er bereits schon 46 Jahre alt ist. Geboren wurde er übrigens am 26.Dezember 1971.
Geboren wurde er in in Bossier City (Louisiana). Mit seinem ein Jahr älteren Bruder wuchs er als kleines Kind zusammen mit ihrer Mutter in armen Verhältnissen auf. 1992 zog er dann nach Los Angeles und lebt dort bis heute.
business requirements
Bekannt ist er als Sänger, Schauspieler und Model. 1992 stand er das erste Mal vor der Kamera. Man kennt ihn aus den Filmen Panic Room, Chapter 27 oder Suicide Squad. Die Schauspielerei allein reichte ihm aber nicht, denn mit seinem Bruder Shannon Leto gründete er 1998 die Band 30 Seconds to Mars. Mittlerweile haben sie ihr fünftes Album vermarktet und sind wieder auf Tour.
relationship status
Jared hat bereits viele gescheiterte Beziehungen hinter sich gebracht. Die längste Beziehung galt wohl der mit Cameron Diaz. Von 1999 bis 2003 waren beide miteinander liiert. Damals hatte er gedacht mit ihr die große Liebe gefunden zu haben, aber sie servierte ihn vor ihrer Haustür ab, als er ihr einen Heiratsantrag gemacht hatte. Seitdem hatte er hin und wieder One Night Stands oder Affären. Zur Zeit ist er zwar Single, aber wünscht sich manchmal eine Frau an seiner Seite.
Mittlerweile ist Suicide Squad abgedreht und viele wünschen sich den Joker und Harley Quinn zurück auf die Leinwand. Was sie allerdings nicht wissen ist die Tatsache, dass so ein Spinn-Off geplant ist und in die Kinos kommen soll. Noch dazu wird sich Jared in die blonde Schönheit Margot Robbie verlieben.
Moderator
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 13.01.2018
PLAYED BY: Sabse
WRITTEN POSTS: 341
Moin Jaci,

das Problem scheint sich von allein gelöst zu haben.
Ihr Name und die dazugehörige Abwesenheit ist eingetragen :)

06.09.2022 19:47
Gigi Hadid
oh na na what's my name

jelena noura 'gigi' hadid
She's nothing like a girl you've ever seen before
just to clear a few things jelena was my name before your cutie little otp was even born so back the fuck up with that gomez girl and the bieber i'm the original. the thing is i actually really loved my name before those two destroyed that name! so actually i'm really glad that i made myself a name in this business with my nickname gigi how i came up with this? my mom was called that as a kid by her mother when she was younger and somehow we kept that and ever since i get called by that name and i'm good with it even tho i don't mind people calling me jelena.
age's just a number

21 years # 23. April 1995
every girl in here wanna be her
as first born for Palestinian real estate developer Mohamed Hadid and Dutch former model Yolanda Foster the 23th of april in 1995 will always be a special day. why? because i was born, duh? actually i can't belive it's already twenty one years ago that my mom gave birth in los angeles. damn time flys! so this year i finally reached miority and no one ever can tell me i'm to young to date them. yeah i know a lot of people think i look waaaaay younger but i couldn't care less about them and i mean it is better when they think you're younger than older.

cali babe with heart and soul
the baddest thing around town
like i mentioned before i was born and raised in los angeles, california so i don't only look like a typical cali babe infact i am one! for me the city of angels is my home but ever since i lived in new york city i kinda fell in love with that city. i don't know the people there are diffrent then the one on the west coast you know what i mean? anyway. due to my job i've been to really beautiful places all over the world and since i grew up at and with the beach everywhere where there is a beach i kinda feel home.
business requirements

elite model
Damn she's a sexy b*tch
thinkin' bout my mom most likely can imagine what my profession is. correct i'm a model but not just one like thousand others i'm currently one of THE models in the whole world. everybody wants to book me so believe me i'm quite busy. my career as a model started pretty early, with only two years actually. discovered by Paul Marciano, of Guess, i started to model for babyguess and till today i work quite often with them. i graduated from Malibu High School at the age of 17 in 2012 and moved to new york city to focus on my studies and modeling career. but i don't wanna go into detail what jobs i did if you want that go check my wikkipedia page but my biggest goal i achived last year and that was to be one of the angels by victorias secret. like i said me and my best friend kendall are currently one of the most booked models. sometimes i aprear in my moms reality show but that's not my thing and that's why i don't really count myself as an actress.
relationship status

addicted to the handesome zayn
they call us the modern bonnie and clyde
i know what ya all thinking. in your eyes maybe it was wrong. you think i cheated on joe jonas with him and that i am a bad person for moving on so quickly but guess what. that's none of your goddamn business. unbeliveable it's nearly been one year and people still talk about that. you don't know all of the story so shut up. i'm happy in love with zayn isn't that what should count? for me it does and of course i'm sorry for how it maybe looked but i can't take it back and i don't regret a single moment with my handesome prince. we're two very impulsiv and temperamental persons but that's what defines us and we love eachother with all our flaws. i couldn't be more happy to call him my guy.

suprise:white supremacist mom
SADLY YOU CAN'T CHOOSE YOUR FAMILY
if it would be like all the mistakes or an opinion people of your family did or have would immediately be that you have that too i would probably be a members of the kkk and racist but at the sametime i could be a terrorist because my dad is an arab. basically i get the blame either way but actually i don't care about that crap but since i eavesdrop on my mother talkin with her husband about how they think my boyfriend could be planning the next attack and could use me i'm not quite sure if maybe there's something true about the fact that my mom could be racist and trying to sabotage my relationship.
Administrator
[ ONLINE ]
A STAR SINCE: 17.06.2016
WRITTEN POSTS: 232
So ganz nicht Babü, aber du hast definitiv recht gehabt. Es war zu dem Zeitpunkt bereits erledigt, aber ich hatte nicht die Zeit gehabt, noch hier ausführlich zu schreiben.
Zitat:
Wie? Wie meldest du dich abwesend? Wir im Heroes Of Our Time haben keine Awaythreads mehr. Ihr tragt eure Abwesenheit einfach im Profil eures Hauptcharakters ein. Ein Grund ist dabei optional.

Das Problem lag daran, das die gute Ana, glaube ich durcheinander gekommen ist und bei Dominic die Awaymeldung eingetragen. Deshalb war zwar bei ihm die Awaymeldung drin, aber sie wurde unten nicht angezeigt, denn ihr eingetragener Superaccount ist Thomas Doherty. Ich habe es dann manuell noch einmal eingetragen und dann war es auch unten vermerkt. Kann aber alles passieren. Danke, dass du für Sie auch Bescheid gegeben hast, sonst wäre uns das bei der BL Erstellung vielleicht nicht aufgefallen und das wäre dann schlecht gewesen. Euch beiden ein wunderschönen Urlaub love

07.09.2022 11:06
Dove Cameron
oh na na what's my name
Geboren als Chloe Celeste Hosterman, nahm sie nach dem Tod ihres Vaters den Namen Dove an, da dieser sie immer Dove nannte. Ihr voller Künstlername lautet: Dove Olivia Cameron. Jedoch wird sie vorwiegend Dove Cameron genannt. Ihre Freunde nennen sie Chlo, oder Chloe.
age's just a number
Geboren am 15. Januar 1996 als Chloe Celeste Hosterman. Aktuell ist die gute 23 Jahre jung und feiert nächstes Jahr ihren 24. Geburtstag.
Dove wurde in Seattle, Washington geboren, ist in Bainbridge Island, Washington, aufgewachsen und im Alter von 14 Jahren mit ihrer Familie nach Los Angeles gezogen, wo sie aktuell noch immer lebt.
business requirements
Dove ist sowohl Sängerin als auch Schauspielerin. Ihr Durchbruch gelang Cameron mit der Doppelhauptrolle der Zwillinge Liv Rooney und Maddie Rooney in der Disney-Channel-Jugendserie Liv und Maddie, wo sie auch den Titelsong gesungen hat.
relationship status
Seit August 2013 war sie mit Ryan McCartan liiert. Das Paar gab am 14. April 2016 seine Verlobung bekannt, trennte sich aber im Oktober des gleichen Jahres bereits wieder.
Seit Dezember 2016 ist sie mit dem Schauspieler Thomas Doherty zusammen.
Still und heimlich sind Dove & Thomas Anfang 2018 zusammen gezogen. Ohne groß zu überlegen, hat Thomas für Dove, seinen Wohnsitz von London nach Los Angeles verlegt. Bis jetzt weiß aber niemand davon. Doch wer weiß vielleicht wird das ja auch bald ändern.
Auf Anfrage beim Managment haben wir erfahren, dass Dove Cameron aktuell für Interviews nicht zur Verfügung steht! Es kann deshalb dauern bis wir wieder etwas von ihr hören. Weitere Informationen gibt es angeblich auf deren Website [hier]
[ OFFLINE ]
A STAR SINCE: 09.08.2020
PLAYED BY: Jaci
WRITTEN POSTS: 25
Vielen lieben Dank. Ich hab die Erklärung eben auch an Ana weitergeleitet damit sie für die Zukunft Bescheid weiß und eine Erinnerung hat. Danke nochmal für die Hilfe. Wir genießen unseren Urlaub jetzt weiter. love

07.09.2022 23:25
Seiten (6): « erste ... « vorherige 4 5 [6]  
NEW TOPIC REPLY